Какво стана с банка ДСК

Викаш тия ще ни дигитализират.
Парите под дюшека и в картата, които да си платиш някъде обяда. :)
а сега с влизането ни в Европейската зона нещата стават още по елементарни .... представям си само колко Европейски банки ще изпищят на умряло от българите :-)
 
а сега с влизането ни в Европейската зона нещата стават още по елементарни .... представям си само колко Европейски банки ще изпищят на умряло от българите :-)
Както и българите са изпишели от нейните си банки. :)
Да, ще им е трудно на Европейските банки да дресират клиентите тук. Там няма такова нещо да виснеш да наредиш сметката за тока, или да си изтеглиш пенсията всеки месец, по няколко пъти. :)
 
Отношението на служителите беше меко казано - ОТВРАТИТЕЛНО.
Аз за това ползвам Bulbank. Малко са им високи таксите на фирмените сметки но си имат отдел за бизнес клиенти.

Не се занимаваш с неграмотните и груби момичета които се занимават с физически лица. Те даже са необразовани, просто нормални касиерки, повечето със средно образование, които работят с банков софтуер след вътрешно банково обучение. Главно се занимават с разплащателни сметки, преводи, вноски, тегления, дебитни карти, онлайн банкиране и такива основни неща

Банкерите на юридическите лица поне са ходили на училище и няма такива селски драми, викане и лошо обслужване. Или поне аз на такива съм случил.


Понеже се наложи да се обадя на счетоводителя да ми даде указания относно една фирмена сметка , но се наложи 3-4 пъти да му звъня и да говоря с него , чак ония цървул служителя ме пита припряно "
Тук пак ще похваля Bulbank и счетоводителя си.
Проблема съм го решил като дадах кодове за достъп на счетоводителя до фирмената сметка и те се оправят с разни справки, извлечения, плащания и глупости без да ме занимават. Ако има някакви уточнения се обажда на личната ми банкерка за координация. И вече в краен случай, ако нещо трябва да се свърши от мен лично, или да генерирам код с Мтокен чак тогава ме занимават
 
Ти поне си се добрал до онлайн банкирането им. Аз за 3-4 години не успях и всичко в клон на каса. И така докато не си намерих банка без да тегля сертификати, да ги слагам на компа, от там да си разреша мобилното, и схеми, които дори и служителите им не успяха да правят за толкова време. Може и да съм карък, не казвам нищо, но при другите ми две банки се получи от първия път, дори ми го направиха още с откриването на сметката. :)
По спомен, докато им бях клиент (до преди 2 години някъде) - сертификати не искаха. Ползвам Apple техника, та ако искаха можеше драмата е да е още по-голяма. Особенността при тях беше, че си регистрираш телефона с imei и всичко и когато преинсталираш телефона си или го смениш - трябва да влезеш в банкирането и да го регистрираш наново. Интерфейса бе по-подреден и разбираем отколкото на ПИБ или ОББ. Но това с безкрайните им прекъсвания за поддръжка, синхронизация и не знам още какви глупости едва се търпеше.

а сега с влизането ни в Европейската зона нещата стават още по елементарни .... представям си само колко Европейски банки ще изпищят на умряло от българите :-)
Няма страшно, почти всички банки в България са дъщерни на европейски такива, та би трябвало да си знаят стоката.

Аз за това ползвам Bulbank. ...
Още помня какви ядове бра жена ми с Булбанк и банкирането им (а и не само). Първо - искаха да инсталираш сертификат, после - ама не може с тази версия на Firefox, трябва с Х версии по-стара. Преместихме се на нов адрес и жена ми, в късна бременност, отиде да им подаде декларация с новите си данни (телефон и адрес - сменени), минава време - не ги завеждат. Слиза пак - пак не завеждат новопостъпилата информация. На третия път слязох с нея, вдигнахме скандал - пак нищо. Жалвахме се до централата им в София, та чак тогава ги обновиха, а през цялото време - е-банкирането бе невъзможно.
Минават няколко години и наш роднина, живеещ в Германия получава искане от Булбанк да посети офис за да потвърди, че е той (изискване на банката за актуализиране и поддръжка на личните данни). Да, но човека е в Хамбург и решава да отиде когато е планирал (след месец и малко, близо два месеца). Кавалите му блокираха сметката. Не ги интересувало, че говорили с него по телефона и живее в чужбина, трябвало когато му кажат - да иде в офиса във Варна. Точка по въпроса.
Отиваме с жена ми в Западна Европа за някоя-друга седмица. Позволи си да си плати с карта и чат - сметката блокирана. Не им съобщила, че ще напуска Народна Република България.
Ами...не мога да кажа хубаво нещо и за тези.

ОББ и те са трагедия, но няма да пиша повече, че темата е за ДСК все пак.
 
В момента ДСК е класи над останалите, но капацитета отгоре лющи присъди, без да е запознат. Свогенският им клон е перфектен - обслужване на европейско ниво, докато останалите лихвари си обраха такъмите и се изнесоха. Малкото, които останаха губят клиенти с безумни политики и некомпетентни служители.
Не знам какви класи е, брат, но аз съм към тях и всичко им е бъгаво. Смениха приложението, ще видим дали ще е по-добре. Взех заем и ме набутаха с 9% лихва. Не че другите са добре, но и тези не са цвете за мирисане, брат.
 
По спомен, докато им бях клиент (до преди 2 години някъде) - сертификати не искаха. Ползвам Apple техника, та ако искаха можеше драмата е да е още по-голяма. Особенността при тях беше, че си регистрираш телефона с imei и всичко и когато преинсталираш телефона си или го смениш - трябва да влезеш в банкирането и да го регистрираш наново. Интерфейса бе по-подреден и разбираем отколкото на ПИБ или ОББ. Но това с безкрайните им прекъсвания за поддръжка, синхронизация и не знам още какви глупости едва се търпеше.
При мен драмата беше, че имаше да се свали сертификат на компютъра, който да разпознае от онлайн банкирането и да ми отключи активното такова. Имах само пасивно, толкова време. От там да се разреши телефония номер, който в последствие се активира мобилното приложение. Беше схема си спомням и не успяхме толкова време. Не знам как е организирано сега, след като и Колето май не е част от екипа. :)
 
При мен драмата беше, че имаше да се свали сертификат на компютъра, който да разпознае от онлайн банкирането и да ми отключи активното такова. Имах само пасивно, толкова време. От там да се разреши телефония номер, който в последствие се активира мобилното приложение. Беше схема си спомням и не успяхме толкова време. Не знам как е организирано сега, след като и Колето май не е част от екипа. :)
Май вече не е така, брат. Инсталираш приложението само. Аз него използвам активно, защото е по-изгодно с револют. Пращам там парите безплатно и след това мога да правя банкови преводи и да тегля безплатно. Има лимити, до 450лв на месец на банкомат е безплатно, но пак е по-добре. В ДСК се плаща дори за теглене от техен банкомат. Излиза, че с револют е по-изгодно, защото там и банковите преводи са безплатни, без значение на коя банка се праща. Затова ДСК банкирането е само да видя какви пари имам там, всичко друго през револют.
 
Май вече не е така, брат. Инсталираш приложението само. Аз него използвам активно, защото е по-изгодно с револют. Пращам там парите безплатно и след това мога да правя банкови преводи и да тегля безплатно. Има лимити, до 450лв на месец на банкомат е безплатно, но пак е по-добре. В ДСК се плаща дори за теглене от техен банкомат. Излиза, че с револют е по-изгодно, защото там и банковите преводи са безплатни, без значение на коя банка се праща. Затова ДСК банкирането е само да видя какви пари имам там, всичко друго през револют.
А още ли се логнваш с данните си и не ги пази? Защото и това беше доста дразнещо.
 
Не знам какви класи е, брат, но аз съм към тях и всичко им е бъгаво. Смениха приложението, ще видим дали ще е по-добре. Взех заем и ме набутаха с 9% лихва. Не че другите са добре, но и тези не са цвете за мирисане, брат.

От клона им в Своге съм супер доволна, но аз не ползвам кой знае какъв банков продукт. Женичките са супер любезни и отзивчиви - инсталираха ми новото приложение и дори съдействаха при селфито, щото трябваше да сваля очилата (на снимката на личната карта съм с лещи/без очила) и не виждах къде да си вкарам муцуната, брат. :)

Може би просто е въпрос да попаднеш на добър клон, а този в Своге е много добър в момента. Преди години, когато им бях ''бизнес'' клиент, бяха тоталка, но сега са просто перфектни, доколкото можем да сипем подобни суперлативи за банка, брат. ;)
 
От клона им в Своге съм супер доволна, но аз не ползвам кой знае какъв банков продукт. Женичките са супер любезни и отзивчиви - инсталираха ми новото приложение и дори съдействаха при селфито, щото трябваше да сваля очилата (на снимката на личната карта съм с лещи/без очила) и не виждах къде да си вкарам муцуната, брат. :)

Може би просто е въпрос да попаднеш на добър клон, а този в Своге е много добър в момента. Преди години, когато им бях ''бизнес'' клиент, бяха тоталка, но сега са просто перфектни, доколкото можем да сипем подобни суперлативи за банка, брат. ;)
Това наистина ли е така? За жалост освен доброто обслужване, което получих там докато им бях клиент, всичко друго не ми се случи. И с времето ми беше тъпо как нещо елементарно през мобилното при други банки е свързано с ходене до клон на ДСК и висене на едно големи опашки, особено ако е началото на месеца.
 
Аз в клон съм ходил единствено като станах техен клиент. Всичко друго гледам онлайн. За новото приложение не знам защо си ходила там то е елементарно. Инсталираш го, снимаш личната карта и си правиш селфи. Няма смисъл да се ходи.
 
Аз в клон съм ходил единствено като станах техен клиент. Всичко друго гледам онлайн. За новото приложение не знам защо си ходила там то е елементарно. Инсталираш го, снимаш личната карта и си правиш селфи. Няма смисъл да се ходи.
Може би заради минаването по стъпките и да не стане засечка. И аз за двете ми мобилни на ОББ и ЦКБ бях на място в клона, за да знам, че ще запалят и от там нататък няма да има драми. За ЦКБ още ми се налага, но за ОББ - там абсолютно сам можеш. НА ЦКБ е по-трудна процедурата. По спомени имаше нещо с одобрение на администратор, който праща код, нещо такова. И беше свързано с онлайна през компа.
 
Това наистина ли е така? За жалост освен доброто обслужване, което получих там докато им бях клиент, всичко друго не ми се случи. И с времето ми беше тъпо как нещо елементарно през мобилното при други банки е свързано с ходене до клон на ДСК и висене на едно големи опашки, особено ако е началото на месеца.

Аз лично съм доволна от това, което ползвам.

Преди 2 години се наложи няколко човека да теглим едни пари наследство. Двама бяха от София и накрая се принудиха да си ги вземат от свогенския клон, щото в софето беше абсурд - искаха им декларация за липса на данъчни задължения баш по Коледа, за да изтеглят сума, която са наследили. В свогенския клон нямаше подобни изисквания. Цялата процедура мина леко, меко и бързо. :)

Абе, препоръчвам ги и ще ходя да си искам заплащане за маркетингови услуги:)
 
Аз в клон съм ходил единствено като станах техен клиент. Всичко друго гледам онлайн. За новото приложение не знам защо си ходила там то е елементарно. Инсталираш го, снимаш личната карта и си правиш селфи. Няма смисъл да се ходи.
Ходих по друг повод и те ме информираха, че трябва да инсталирам новата версия, след което предложиха ''искаш ли ей сега да го направим?'' - Па как да не искам друг да ми свърши работата, докато си седя и си разпускам. :)
 
Ходих по друг повод и те ме информираха, че трябва да инсталирам новата версия, след което предложиха ''искаш ли ей сега да го направим?'' - Па как да не искам друг да ми свърши работата, докато си седя и си разпускам. :)
Ааа, седиш и разпуска....по-скоро си имала дейно участие във вкарване на данните, някакви верификации по самите процеси. Наистина добре ги похвали и силно се надявам да са оправили всичко.

Като стана дума за хвалби, това беше банката, която единствено успя да ми направи бързо фирмена сметка, временна, с която да заплатя таксите за откриването на юридическото лице, други плащания и определено после я закрихме, но целта беше постигната. Така, че съм с много позитивни впечатления от това, което направиха и честно казано не мога да кажа нещо лошо. Това ми беше последното взаимодействие с тях и определено бях много впечатлен.

Май съм се отказал от тях точно когато нещата наистина са запознали да се подобряват.
 
А още ли се логнваш с данните си и не ги пази? Защото и това беше доста дразнещо.
Не, няма такива проблеми, брат. Има 2 опции с Face Id или пин и влизаш. Аз ползвам Face защото съм с iphone, предполагам ако е андроидски телефон ще има опция за пръстов отпечатък. Няма логин всеки път.
 
Не, няма такива проблеми, брат. Има 2 опции с Face Id или пин и влизаш. Аз ползвам Face защото съм с iphone, предполагам ако е андроидски телефон ще има опция за пръстов отпечатък. Няма логин всеки път.
Преди 5 години ги нямаше. Именно заради това го имаше номера със сваляне на сертификат. Нямах нищо против този метод тогава, но когато реално не се получаваше и след 3тия път, реших, че няма да го бъде. Ок, тогава го преглътнах, но после дойде и висенето по опашки, за да направя елементарен превод, което вече и губене на много време. И един момент оглеждайки около мен хората колко по-цивилизовано си вършат работата реших, че е време да мина в бъдещето. :)
 

Горе