Какво стана с банка ДСК

то проблема е, че това съобщение дойде от уж официалние смс номер на дск, ако беше на имейла от имитиран друг имейл на дск разбирам ама от официалния номер
ОББ също имаха такива, с AI глас, който искаше собственика на сметката да посети офис, за да потвърди някакви данни. От началото помислих, че е спам, но после влизайки в мобайл банкирането излезе съобщение, че трябва да се посети офис. Така, че направете двойна проверка. Масово в момента се ползват такива AI-та и доста изглеждат на не добре направен скейп, но е добре да се прави двойна проверка.
 
ОББ също имаха такива, с AI глас, който искаше собственика на сметката да посети офис, за да потвърди някакви данни. От началото помислих, че е спам, но после влизайки в мобайл банкирането излезе съобщение, че трябва да се посети офис. Така, че направете двойна проверка. Масово в момента се ползват такива AI-та и доста изглеждат на не добре направен скейп, но е добре да се прави двойна проверка.
не , не това е скам на 100% , аз се обадих в банката и ми казаха, че такъв домейн не ползват .info всичко е само на официалните БГ домейни
 
не , не това е скам на 100% , аз се обадих в банката и ми казаха, че такъв домейн не ползват .info всичко е само на официалните БГ домейни
Да, супер. Все пак проверката е нужна, за такива инфо и очевадни - не толкова.
 
Да, цъфнали и вързали с всичките си криви услуги, та почнали да ги автоматизират, пълна каша. Да звъниш с чат бот, за да обясниш на клиента да отиде до офис да си завери данните по сметките е малко наивно, имайки предвид колко измами са плъзнали по всевъзможен начин да се леят от нета, телефона, телевизията. Явно и там не работят много умни хора. В приложението на ОББ например има ИИ асистент, който не става за нищо. Обикновено, ако имаш проблем те праща на телефония номер да се оправят. С пълна силна може да сложат един скриин с телефони и отдели, и това е.
 
Току що получих имейл от ДСК за промяна в общите условия:
  • отпадане на услугата за плащания чрез директен дебит;
  • въвеждане на максимални лимити за автоматично плащане на комунални услуги;
Какво значи това, че битовите ми сметки няма да се плащат автоматично и трябва да ги плаща ръчно? Или аз нещо не разбирам?
 
Тази банка- дск... не знам. Скоро ще я сменям, бях на някакъв пакет уж за 6 лв месечна такса обслужване, скоро забелязах даже и не бях разбрал от кога пакета обслужване ми е 10 лв/какво толко обслужват за 10 лева не знам/ Примерно на цкб е 2,50 някъде обслужване, да не е пакет ама на месец с 1-2 превода да направиш, при мен г/д е това толкова по 1 лева става 5-6 лева. А понякога и тези преводи не ги правя да кажем, пак на половина разликата от 5 лева до 10 лева. При вас кка са нещата и условия за дск, какво месечно обслужване имате и каква ви емесечната такса. Скоро мисля да ги сменя..
 
най тъпото е , че при наличие на фирмена сметка в ДСК на фирма която примерно няма дейност повече от 3 месеца и дефакто не са плащани или удържани месечните такси ти закриват сметката без да те уведомяват дори.
 
Тази банка- дск... не знам. Скоро ще я сменям, бях на някакъв пакет уж за 6 лв месечна такса обслужване, скоро забелязах даже и не бях разбрал от кога пакета обслужване ми е 10 лв/какво толко обслужват за 10 лева не знам/ Примерно на цкб е 2,50 някъде обслужване, да не е пакет ама на месец с 1-2 превода да направиш, при мен г/д е това толкова по 1 лева става 5-6 лева. А понякога и тези преводи не ги правя да кажем, пак на половина разликата от 5 лева до 10 лева. При вас кка са нещата и условия за дск, какво месечно обслужване имате и каква ви емесечната такса. Скоро мисля да ги сменя..

Фирмените сметки - по 24лв/месец. Бях им пропуснал преди година някакъв имейл, че прекратявали услугата на която съм и трябвало да ида да подновя, та 2-3 месеца бяха вземали по 40-50 щото не съм на план - като мобилните оператори.
 
най тъпото е , че при наличие на фирмена сметка в ДСК на фирма която примерно няма дейност повече от 3 месеца и дефакто не са плащани или удържани месечните такси ти закриват сметката без да те уведомяват дори.
Това е странно. Не ти ли ги трупа с "-". При мен бях си забравил една карта така, но в едно-времещното Райфайзен, беше някаква тъпа Маестро карта без никакви такси, защото е тъпа карта като цяло. И като исках да си я закрия, някъде през някой си месец са решили, че ще сложат такса. Та, платих си таксите трупани в тези месеци и си я закрих. Тук с ДСК би трябвало да е същото.

Фирмените сметки - по 24лв/месец. Бях им пропуснал преди година някакъв имейл, че прекратявали услугата на която съм и трябвало да ида да подновя, та 2-3 месеца бяха вземали по 40-50 щото не съм на план - като мобилните оператори.
И да попитам какво точно става с тези регулаторни органи, които нямаше да позволят да се вдигат цените без икономическа обосновка. То реално всички си правят каквото искат. Вече ме поздравиха с нови такси от някой си месец от ЦКБ, ОББ ги последва и съм повече от сигурен, че и другите банки са го направили.

То каква точно икономическа обосновка се иска от бизнеса след като като им гласуваш новия бюджет, вдигнеш данък дивидент и % на осигуряване, да очакваш, че бизнеса няма да реагира. Трябва да си много тъп, за да мислиш, че тези пари назад ще са за сметка на бизнеса, а не на крайните му клиенти. :)
 
При мен е за лична сметка, на физическо лице, не фирмена ама пак. Просто си мисля че емного 10 лева месечна подръжка и такса за лична сметка. На база на месечни такси на друга банка, как е при останалите, споделете някои наблюдения и опит с лични сметки?

Личната ми в ДСК e на 3лв таксата обслужване.
 
И да попитам какво точно става с тези регулаторни органи, които нямаше да позволят да се вдигат цените без икономическа обосновка.:)

Няма как да стане, и вратички колкото щеш. Прекратяват уж едната услуга, пускат нещо подобно с друго име - нов продукт на различна цена, старият не се предлага. При мобилните оператори е същото - не може да преподпишеш на същата цена, този план вече го нямало и т.н. Движещото трябва да е конкуренцията по принцип, но е ясно и нея колко я има.
 
Това е странно. Не ти ли ги трупа с "-". При мен бях си забравил една карта така, но в едно-времещното Райфайзен, беше някаква тъпа Маестро карта без никакви такси, защото е тъпа карта като цяло. И като исках да си я закрия, някъде през някой си месец са решили, че ще сложат такса. Та, платих си таксите трупани в тези месеци и си я закрих. Тук с ДСК би трябвало да е същото.
при другите банки ако ще да се натрупа и 5 години неплатени месечни такси , те си чакат. При ДСК е единствената банка която след 3 месечни неплатени такси и закриват сметката! Жив пример съм!
 
при другите банки ако ще да се натрупа и 5 години неплатени месечни такси , те си чакат. При ДСК е единствената банка която след 3 месечни неплатени такси и закриват сметката! Жив пример съм!
Да, това е криво много. ;) Не съм бил в такава ситуация. Но за сметка на това не са ме бавили с натрупаните такси при неактивна сметка.
 
Да, това е криво много. ;) Не съм бил в такава ситуация. Но за сметка на това не са ме бавили с натрупаните такси при неактивна сметка.
то и аз се изненадах като видях в онлайн банкирането , че сметката не е актива и пише Закрита. Дори не благоволиха да ми звъннат по телефона или на имейла да ми пратят съобщение. Не , че не можех да се заям с тях и да ги набутам на кучето в гъза , но точно тогава нямах нерви да се занимавам , на същата фирма имам още 3 банкови сметки в други банки и картови оператори. Единствения плюс на ДСК е новият им платежен панел за онлайн магазини и плащания.
 
Не е по темата, но Wise спират преводите и работа с български лева от 15 декември
 
то и аз се изненадах като видях в онлайн банкирането , че сметката не е актива и пише Закрита. Дори не благоволиха да ми звъннат по телефона или на имейла да ми пратят съобщение. Не , че не можех да се заям с тях и да ги набутам на кучето в гъза , но точно тогава нямах нерви да се занимавам , на същата фирма имам още 3 банкови сметки в други банки и картови оператори. Единствения плюс на ДСК е новият им платежен панел за онлайн магазини и плащания.
Аз от толкова години с ДСК единствения плюс, който видях е приятните служителки в клона, в който ходех, всичко друго беше леш. ;)
 
Не е по темата, но Wise спират преводите и работа с български лева от 15 декември
Wise последните месеци се излагат много.... на един от фирмените ми профили не мога да правя превод към друга сметка , а трябва да превеждам по номер на карта , писах на съпорта - глас в пустиня... има много плюсове , но има и много минуси Wise. Най- доброто нещо при Wise е липсата на бюрокрация и акаунт ти откриват в рамките на 20 минути дори без KYC верификация - начини има много. С DHL картата от Манчестър ( където е седалището ) ти идва от днес за утре и то в Еконт или Бокс кутиите за доставка. Ако някога тръгна отново да правя картов оператор и взема лиценз от FCA в Англия или от Естония ( където по лесно се взима ) ще го направя така както никой друг защото знам какви услуги липсват на пазара от финтех операторите.
 

Горе