Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Искам десет реда обяснения, щоот от един ред разбрах само имам ФБ страница ама нямам

Ъъ добре - тъкмо ми трябват още 2 поста да станат 10

Страницата е www . facebook.com/SilikonoviGrivni (ограничение за поставяне на линкове) и навсякъде има една повтаряща се информация за цени.
Долу- горе 2 пъти месечно има запитване от следния вид:
- C G Mar 29th Na kakva cena sa grivnite ?
- А Р Mar 10th САМО НАДПИСИ ЛИ СЛАГАТЕ? АКО ДА, КОЛКО ЩЕ СТРУВА ДА ПИШЕ MFZANIMATION 056?
- Й П Feb 12th Zdrasti ima te li gribni na Liverpool cska I sex instrucktor
- > Силиконови гривн - Гривните са по поръчка - може да пише каквото пожелаете.
- Г М. Feb 9th Здравейте!Да Ви попитам може ли да се изпише на някоя гривна каквото аз искам или има само тези,които са на снимките ?

Сигурно проблема е, че вече трябва да направя магазин, обаче не мога да намеря подходящ плъгин.

И все пак информацията я има на всяка снимка и на всеки текст в тая страница ...

Кажи ми брате - да не би аз да бъркам някъде?
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Имах един клиент от миналата седмица , който ми се молеше като циганин по телефона да му смъкна 10лв. от един лаптоп... че да можел да си поеме доставката... и накрая (както си имах и предчувствие) отказа пратката. Прилагам и снимки за да се разбере по-ясно.


8016665k.jpg


8016659i.jpg
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз имах миналата седмица един ..
По принцип нямам много такива та тоя изпъкна.

Звъни по тел и ми казва тука съм в сайта ви, гледам един колан с пластмасова катарама за 19 лв.
Имате ли го с метална тока на същата цена?
Казвам му, имаме ама не е на същата цена...
И той се отказа.

Става дума за водолазен колан за тежести за баласт.
Само токата от неръждаема стомана струва 19 лв без колана
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Имах един клиент от миналата седмица , който ми се молеше като циганин по телефона да му смъкна 10лв. от един лаптоп... че да можел да си поеме доставката... и накрая (както си имах и предчувствие) отказа пратката. Прилагам и снимки за да се разбере по-ясно.


8016665k.jpg


8016659i.jpg

Да, това е пулен селянин. Нищо, другият лаптом няма да му издържи много по много причини, едната е, че трябва в този живот да се учат уроци. :)

Аз имам такова нещо с мен. Влязох в един магазин, един пич толкова добре ми продаде един продукт, че му казах, че ще му звънна и му звъннах и го взех. На някой места го имаше с 5% по-тънък, което е повече от 10 лева, но пича беше много добър продавач. ;) Заслужи си парите и това, че се държа като професионалист. :)
 
От: Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Да, това е пулен селянин. Нищо, другият лаптом няма да му издържи много по много причини, едната е, че трябва в този живот да се учат уроци. :)

Аз имам такова нещо с мен. Влязох в един магазин, един пич толкова добре ми продаде един продукт, че му казах, че ще му звънна и му звъннах и го взех. На някой места го имаше с 5% по-тънък, което е повече от 10 лева, но пича беше много добър продавач. ;) Заслужи си парите и това, че се държа като професионалист. :)

Така е... важно е отношението! И аз много пъти съм поръчвал нещо и в последствие го намирам с някакви % по-евтино... но никога не съм отказвал пратки.. въпрос на принципи.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Нашето нищо не е!

Всички много пъти сме коментирали поръчките с наложен платеж.
Скоро попаднах на един разговор в руски чат.
Там колегите адски реват от наложения платеж.
Станало мода братушката да поръчва стоката която му трябва от всички сайтове които е намерил.
И които дойде първи плаща и взима а другите после ги отказва.

Станало е епидемия там.
А те масово пращат с техните пощи ЕМС които са едни от най-несигурните в света
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

При мен имам около 2% отказани. Лошото е, че продукта е персонализиран и по-евтино ми идва да го обявя в Еконт за унищожаване, отколкото да го върна.
 
Re: От: Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Така е... важно е отношението! И аз много пъти съм поръчвал нещо и в последствие го намирам с някакви % по-евтино... но никога не съм отказвал пратки.. въпрос на принципи.

Да, отказването от нещо, когато вече си взел решение е черта на някой П*тьо. Но това е манталитет. И някой си мисли, че се е минал, че единия сайт му е продал на 100 лева, а другия на 110 лева. А то реално той се е прецакал, но някак си е прекалено "мъж" да си признае, че вината е в него. Абе това си е много кофти тук, наистина. ;)

На принципа си, че ако ги заслужаваш парите, трябва да ги получиш. Това е. Ама по-скъп си с няколко %, ама някой е решил да е назад, за да му продаде на някой цървул, това не е твоя работа. Имаш си цени, имаш си услуги и това е. Ако не им харесва другите да ги поемат. Сега ако бях П*тьо, щях да отида в магазина, да му загубя 30 минути да го разпитвам и той да ми обяснява, и накрая да седна пред компа и да го взема продукта с някакви смешни пари по-малко. Това направо е евтино и който го прави заслужава и на него да му се случи, някой да му се изтакова върху бизнеса. Може би бих приел тези, които по едно време беше модерно да ходят по моловете да пробват маратонки и да ги взимат после от спортдиекта, но може би бих и го обяснил с това, че надценките тук са едно 100%, а в магазините в мола обикновено никой не си прави труда да ти обяснява и да се занимава с теб. ;) Поне не ми се е случвало последно време, но пак си е гадничко. :)
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Имах един клиент от миналата седмица , който ми се молеше като циганин по телефона да му смъкна 10лв. от един лаптоп... че да можел да си поеме доставката... и накрая (както си имах и предчувствие) отказа пратката. Прилагам и снимки за да се разбере по-ясно.


8016665k.jpg


8016659i.jpg
От доста време не съм гледал такива мишки, явно още ги има. Дано му се счупи на първата седмица лаптопа. И къв е тоя лаптоп за 150 лева, един Бог знае. ;)
 
От: Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

е то това продавалник...

там са такива

Аз го разглеждам като кварталната кръчма ако пускаш голямата ракия на 60 ст. клиентелата ти е една ако е 3 лв. съвсем друга.

Та в тоя ред на мисли ако искаш клиента да ти е кварталната пиянка продаваш в ОЛХ
От доста време не съм гледал такива мишки, явно още ги има. Дано му се счупи на първата седмица лаптопа. И къв е тоя лаптоп за 150 лева, един Бог знае. ;)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Сега ако трябва да говорим сериозно, то всичко е до човека. Ако е прост, то е за цял живот. Имам случай купил от продавалник, но после звъни И ПРИ МЕН (защото съм убеден, че карат наред докато пробие) да питат за настройки и тн. Няма как да се случи. Те въпросително изречение не могат да формулират, а какво да очаквам повече от такива?! В същото време пресен случай от вчера. Пише на чата, търси мен, защото с мен говорил като купувал. Представи се, каза си фирмата, каза проблема, уговорихме се как и къде да прати продукта, пожелахме си лек ден и това е. Няма драма, викове, заплахи. Човека просто е възпитан, на ясно е, че има проблем, но е на ясно и какво е това "гаранция" и няма притеснения. Няма как да не си отзивчив с подобен, нали? Гледам го пуснал ми е пратката, платил си е доставката. Няма драми "ама кой ще я плаща и тн", а е прочел условията по гаранцията.

Когато обаче си е прост, не мога и не очаквам чудеса. Един така му се обадих, че избраното от тази марка го няма и да му обясня, че има абсолютно същото, но на друга фирма. 10 мин слушах псувни, накрая каза пращай, а на следващия ден крещя какво е това и, че не го бил поръчал. И всичко отново. Обясних му, че докато е бил твърде зает да ми показва колко много псувни знае е пропуснал какво аз му обяснявам. Доста се позасрами, защото ме принуди да му припомня само част от рецитала му. В крайна сметка миряса, все си нещата и си е даже много доволен.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Тази седмица класацията при мен води една дето не прави разлика между работни и неработни дни. Ама такива много и предполагам на никой не му прави впечатление, но подписа в края на майла:

Поздрави - свекървата

:D
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Докато в България се работи с наложен платеж винаги ще има риск за търговеца. Клиента няма как да си промени мисленето, докато не се постави реално на мястото на продавача. В известна степен сайтове, като OLX, където всеки е продавал джунджораци 14-та употреба, са спомогнали за превъзпитание на българина. Като поръча нещо ще си помисли как ще се почувства, ако го запалят него. Но идиоти винаги ще има.
На мен ми се случвало да поръчам нещо и след 10 мин. да го намеря с 30лв. по-евтино, но не съм отказвал поръчката, защото знам как ще му дойде на търговеца.

Ъъ добре - тъкмо ми трябват още 2 поста да станат 10

Страницата е www . facebook.com/SilikonoviGrivni (ограничение за поставяне на линкове) и навсякъде има една повтаряща се информация за цени.
Долу- горе 2 пъти месечно има запитване от следния вид:
- C G Mar 29th Na kakva cena sa grivnite ?
- А Р Mar 10th САМО НАДПИСИ ЛИ СЛАГАТЕ? АКО ДА, КОЛКО ЩЕ СТРУВА ДА ПИШЕ MFZANIMATION 056?
- Й П Feb 12th Zdrasti ima te li gribni na Liverpool cska I sex instrucktor
- > Силиконови гривн - Гривните са по поръчка - може да пише каквото пожелаете.
- Г М. Feb 9th Здравейте!Да Ви попитам може ли да се изпише на някоя гривна каквото аз искам или има само тези,които са на снимките ?

Сигурно проблема е, че вече трябва да направя магазин, обаче не мога да намеря подходящ плъгин.

И все пак информацията я има на всяка снимка и на всеки текст в тая страница ...

Кажи ми брате - да не би аз да бъркам някъде?

Колега, можеш ли да споделиш с каква технология ги правиш тези надписи? С гравираща машина ли е или с калъпи?
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Абе това с наложен платеж не го разбирам, никой ли няма карта в тая България?
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Абе това с наложен платеж не го разбирам, никой ли няма карта в тая България?

По мои наблюдения всеки втори има и всички поръчват от чужбина с карта, но в България предпочитата да видят стоката преди да я заплатят. Има една поговорка: Нашта кучка на наш пес не дава!
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Хората се пртиесняват дали ще им дойде стоката въобще, дали ще дойде в срок, какво ще стане ако не е това, което са поръчали. Нямат доверие на институциите, че ще ги защитят при несъответствие.

Плащат с карти в Амазон и прочие, защото знаят, че няма да има грешка. А ако има, магазина няма да се прави на ощипан.
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Ами те може да си се страхуват, но ето го един, който "само и включих буксите, не съм я монтирал, а тя не тръгва..."
[url=http://postimg.org/image/flvcspfld/][/URL][url=http://postimg.org/image/hmv350qi9/][/URL][url=http://postimg.org/image/9imz0a435/][/URL][url=http://postimg.org/image/811iopzch/][/URL]

Да, мишката малко е поизлъгал, защото е мъничък човечец, не му се сърди. И кво? върна ти я и се прибва в дупката си, от която изпълзя, за да си поръча.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Имаше спор докато не му пратих снимките. Така и не успя да каже буксите сами ли се отрязаха, изолирбанда сам ли се нави, камерата се спаружи в кутията и етикета падна или е хукнала по калдъръма и се е очукала така. Накрая изскочи с въпрос:
-И то кво стана сега? Аз уж някой лев от монтаж да изкарам, а една грешка и сега ще трябва аз да купя новата техника?
-А като си решил да изкараш пари с монтажи, поне мултицед имаш ли? Защото като слагаш реголируемо захранване се мери колко е волтажа от страната на камерата...?
-Какво е мултицед?
-Измери ми волтаж, моля...

....5 минути по-късно...
-Нормален е! 14,8V!
-Колко е по спецификация?
-12V
-Спри захранването, че ще изпукат като пуканки и другите
-Няма, бе! Работят си!

...1 ден по-късно:

-Ало, абе те още 2 спряха да работят...
-Ти оправи ли волтажа? Намали ли го?
-Не, те си работеха
-Намали го. Сваляш товара на веригата като откачаш камери и ще изгориш още...
-Добре

...3ч по-късно:
-Още една спря да работи. Баси дефектните камери!
-Ти намали ли волтажа?
-Не!
-Виж сега, ще го кажа пак: намали го или ще изгорят останалите 3 и ще купиш 6, не 3
-Аз май наистина трябва да го намаля, а? Ама те си работят. Нищо им няма....
-Виж, аз ти обяснявам от няколко дни какво ще стане, то вече се случва. На мен ми е безразлично. Аз нямам проблем да ти продам нови 6. Ти си реши....

И така след най-малко 5-6 разговора, 2-3 дни и 3 изгорели камери се убеди, че е хубаво да си регулира захранването...
 

Горе