Произведено в Русия

Статус
Not open for further replies.
От: Произведено в Русия

Ауууу че интересна темаааа...бравос :clap: Между другото и аз съм доволен от руската техника. Имам една страшна лопата! Нема трошене...иначе космос, нанотехнологии....мхм, къде тва? Единствения им успех беше, че първи пуснаха спътник и уплашиха американците та ония се активизираха. Автомобили???? Майко мила....
 
От: Произведено в Русия

Тоя кретен още не си е махнал човекоомразния подпис...

Лека на останалите. Утре ще продължа с новините по темата.
 
От: От: От: Произведено в Русия

Това си е твое мнение, фенобастърче. И стига с тези фантазии за "бягане по тъча" - нали ще те смачкам като гнида без да те забележа дори, ако се озовеш наблизо - толкова ли не можеш да усетиш разликата в габаритите?

Темата е за "Произведено в Русия". Ти и тебподобните клоуни я обърнаха пак на политика и ще си счупите гръбнака само и само да повторите модела на останалите теми в "Политика". Просто защото нямате други варианти за достойно оттегляне при това форумно ниво.

ОК, пъчете се, но какъв е смисълът да пречите на другите? Няма да ви помислят за по-умни, щом не разбирате елементарни неща.

Ако се озовеш наблизо, сигурно ще се направиш, че не си ме забилязал,,, за габаритите говора
Ама и на интилектуално ниво си ми ного въздушен, шото като говоря с факти ти се нервираш,,, еми аз ли съм виновен
А темата ти казах да се придържаш, ама нали сичко знайш и докато не те захтапят неси признаваш
Дано си разбрал колко си "умен", шото мога ного акъл дати наливам :shock:

Ама сега ши пия и язе ена водка,,, да забрайм за спора :beer:
 
От: Произведено в Русия

ruskite jeni sa dobri drugo proizvedeno v rusiq ne sum polzval
 
От: Произведено в Русия

Ставайки въпрос за Лада аз и друг път съм писал за по темата.


Значи Чехия продава 30% от Шкода на Фолцваген още през далечната 1991 година. После постепенно продава и останалите части. Като през 1994 Фолцваген вече взема 60% от Шкода и после още си увеличава дела, така че става изцяло собственик на Шкода.

Резултатите на Шкода са видими. Не е нужда да копате в статистиката, просто забележете колко Шкоди са търкалят по пътищата ни. И както може да се сетите резултатите не идват веднага. Трябва време и здрава работа, за да потръгнат нещата и да може марката да си възвърне доверието и да натрупа опит и да почне да се забелязва. Защото от 1991 (или по-точно от 1994) чак към 2000 и някоя година Шкодите навлизат по-сериозно поне в България де. Т.е. успехът не идва веднага.

Междувременно в съседна Румъния Дачия се мъчи да направи нещо, ама нищо не се получава. Рено ги купуват през 1999 година. И 10 години след това резултатите на Дачия са видими и в България. Бизнесът който няма много пари кара главно баничарки Дачия.

Междувременно мъките на Лада са огромни. Разни олигарси се сменят като собственици. Накрая държавата си връща собствеността над Лада. През 2008 продава 25% на Рено-Нисан и чак през 2012 (демек преди 3) години Рено-Нисан придобива мажоритарния пакет от Лада. Най-вероятно и резултати на Лада ще почнат да се виждат след някоя и друга година. Но Лада ще са точно толкова руска компания колкото и Шкода са чешки и Дачия румънски. В крайна сметка като правят хубави и читави коли на кой му пука.



Какво искам да ви кажа:

1. Това оборва разни митове че при социализма се е произвеждало нещо. Дори и да се е произвеждало то не е било конкурентноспособно. Никой не купуваше Лади след 1990 всеки купуваше западни марки (когато пазара се отвори). Нито някой си купуваше Дачия преди 2000 година.

2. Въпросните марки оцеляха, щото бяха продадени - ама Москвич, Заз, Варбург и Трабант не успяха да оцелеят. Щото останаха държавни. Демек имаше много други некадърни производства, дето даже и никой не искаше да ги купува, щото и за чеп за зеле не ставаха. Което ставаше гадните капиталисти го купиха и го развиха.

3. Това оборва мита, че държава или олигархията може да произвежда нещо. Нито Дачия преди 2000, нито Лада преди 2015 са произвели нещо читаво и конкурентноспособно. Въпросните марки почнаха да правят читави неща чак едно 5-10 години след като бяха продадени на стратегически инвеститори. Стратегически инвеститор значи някой който има бизнес в тази сфера и разбира как се прави този бизнес. Демек автомобилните марки бяха продадени на други автомобилни марки, а не продадени на разни олигарски или комунистически "бизнесмени" дето и идея си нямат как се прави автомобилен бизнес.

4. Това оборва мита че гадните капиталисти искали да фалират родното производство. Вижда че именно другите марки като Москвич и пр. дето никой не ги купи - те фалираха. Тези дето гадните западни капиталисти ги купиха - те останаха и работят и произвеждат нещо.

5. Това показва и защо някои бивши социалистически държави се оправиха и имат по-висок стандарт от другите. Просто Чехия си направи реформите (приватизира индустрията) още през 1990-1994 година. Докато ние се мотахме и продължаваме да се мотаме.


И накрая всеки да си прави изводите за себе си.
 
От: Произведено в Русия

Може би най-доброто бойно изкуство в света... ;)

Yana-Kostenko-Sambo-Style5.jpg
 
От: Произведено в Русия

МАнете ги руснаците - телефони, телевизори и коли не могат да правят и тва си е. Но пък могат да правят Топол М и пред нея нема значение кой може да прави айфони или мерцедеси :D
 
От: Произведено в Русия

На Dubai Airshow-2015 Индонезия взе решение да закупи Су-35. Възможно е да й се предостави и технологията за изграждане на собствено производство. Емиратите (ОАЕ) също ще си вземат.

Иран пък ще купи стотина лайнера Сухой Superjet. В новата му версия вътрешният дизайн е от италианската Pininfarina - първата бройка я взима Мексико.

4.PNG
 
От: Произведено в Русия

Още новини от авиакосмическото шоу в Дубай.

Русия и Китай ще създадат нискоорбитална спътникова система, наречена "Звездата на щастието". Основна задача - глобален достъп до широколентов интернет.

http://ria.ru/science/20151108/1316326220.html
 
От: От: Произведено в Русия

Заводът в Набережные Челны представи безпилотна версия на Камаз. Очаква се в скоро време поредната победа на Камаз в ралито Париж-Дакар да бъде присъдена на системите за навигация.


[video=youtube;K-3SjF1L8Bw]https://www.youtube.com/watch?v=K-3SjF1L8Bw[/video]
 
От: От: От: Произведено в Русия

Новини от железопътния фронт:

В Брянск пуснаха локомотив, работещ на сгъстен природен газ.

Скоростните електровлакове "Ласточка" (Лястовица) завзеха направленията около Екатеринбург. По-бавни са от Сапсаните, но и 160км/ч си е сравнително добре по тези посоки.

lastochka1.jpg


http://ria.ru/economy/20151105/1314064426.html
 
От: От: От: От: От: Произведено в Русия

Няма нито една катастрофа с Ил-96, предизвикала човешки жертви.

при 28 самолета, колко катастрофи искаш да има? :lol:

16 летят
10 са на склад
2 на скрап

п.п. темата в този формат и в български форум няма смисъл. Като гледам драсканиците вече са започнали, а мненията по темата не мога да отсея защото трябва да прегледам цялата тема заедно с помията.
 
От: От: От: От: От: От: Произведено в Русия

Малко за поостарелия Миг-29 (напоследък в България е известен с това, че ще се ремонтира в Полша с "лиценз" от Украйна, което, разбира се, премахва всички ангажименти на руската страна по подръжката и безопасността на българските пилоти и тези под тях) и продажбите на руския ВПК в Азия.

1365546342_mig-29upg2.jpg


[video=youtube;xzwL_6NuEls]https://www.youtube.com/watch?v=xzwL_6NuEls[/video]

http://www.arms-expo.ru/analytics/vzaimodeystvie/ot-igly-do-avianostsa-chast-ii/
 
От: От: От: От: От: От: От: Произведено в Русия


Че правят военна техника- правят, макар че идеята беше за невоенна, но те нещата са взаимосвързани. Щом можеш да направиш свръхмодерно оръжие, което няма аналог в света, с тази и подобни технологии може да направиш невероятни неща и в битовата електроника, медицината и други сектори. Предполагам са направили вече... :)
 
От: От: От: От: От: От: От: Произведено в Русия

Че правят военна техника- правят, макар че идеята беше за невоенна, но те нещата са взаимосвързани. Щом можеш да направиш свръхмодерно оръжие, което няма аналог в света, с тази и подобни технологии може да направиш невероятни неща и в битовата електроника, медицината и други сектори. Предполагам са направили вече... :)

Ми писах вече, че основен драйвър за свръхтехнологиите в мирните области и науки (физика, химия, транспорт, медицина, интернет и т.н.) се явява ВПК. Затова все още САЩ са пред Китай комплексно, макар че Поднебесната ги изпреварва в чисто икономически план. Лека-полека нещата ще си дойдат на мястото и в исторически план (Китай е бил световен лидер поне 40 века от 50-вековната си история като държава). Спре ли потокът от изтичане на мозъци и се превърне в ручей (от Азия към САЩ, например, вече спря), то де факто приключват. Нито мозъците вече са там, нито производството, съответно от награбеното през световните войни и досега подържащо "американския стандарт" ще остане само идеята за американската мечта. Това дава допълнителни плюсове на страни като Русия и Китай, които произвеждат предимно у тях си и не са световни финансови длъжници както са САЩ и G-7.

Като ми остане време, ще пусна последните разработки в руската медицина (пак с допинг от ВПК). Освен комплексните клинични центрове в по-населените градове, в наноградчетата тип Сколково вече се произвеждат смартфони и приложения, които служат като най-модерна медицинска апаратура. Щатите (и останалия свят) все още не са достигнали до това ниво.

В съседна тема цигането беше повдигнало темата защо руснаци се лекуват в други страни, но не ми се цапаше... А отговорът е ясен - по-сложните операции в Русия са по-скъпоструващи отколкото в останалия свят, а не че руските лекари не могат да се справят. напротив, те са на доста по-високо ниво, тъй като освен знанията имат съответните технологии и практика. Но сложна животоспасяваща операция в Германия или Израел е по-евтина отколкото в Русия.

Работи се по въпроса с цените. От една страна влияе пазарната икономика и когато има търсене, то и цените са съразмерни, естествено, но от друга никой няма намерение да превръща лекарите в счетоводители (както, например, забелязах, че в България доста джипита са напред най-вече с Ексела). Това не е руският модел за здравеопазване
 
Последно редактирано:
От: Произведено в Русия

за 28-те бройки няма ли да кажеш нещо?

Пропагандата изисква да се мълчи в този случай.

Кво да каже. 5 от тях се оперират от Аерофлот, 3 от кубинските авиолинии. Общо 8 пътнически самолета летят от тях към момента. Останалите до 16 дето летят сигурно са товарни. Ааа забравяме имало и 2 президентски. Путя летял с такива. Ама след като не можал да излети веднъж май вече не летял с такива.


То е ясно що никой не ги купува - щото харчат кат Москвич, а и возят кат Москвич.
 
От: Произведено в Русия

Бе вие хептен го ударихте през просото - толкова ли не се усещате? Осъзнайте се малко... Ей ся ще си оставя питието и ще се дигна да мачкам глупостите на некви местни лузъри, дет сами се питат и сами си отговарят. Само изчакайте...

По темата.

Бяха ожънати 107 млн тона зърно за тази година (до 6-ти ноември). Прогрес има и при царевицата. Млякото и говедата търпят развитие - има какво да се направи още.
 
От: От: Произведено в Русия

Видеоотчет за строителството на моста през Керченския пролив към Крим:
[video=youtube;pRnDI3QRksE]https://www.youtube.com/watch?v=pRnDI3QRksE[/video]
 
Статус
Not open for further replies.

Горе