Микро Нишови Сайтове - Extended How To

От: Голям зор да съм първи и к'во?

Ибааа, valkbtb ако си недоволен... :D 100 човека се избихме да отговаряме :)
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Аз лично успях да вмъкна една дума екзакт 1900 глобал, 720 локал US, 2 лв. клик, на 9-то място само с онпейдж СЕО. Не съм почвал с билда, тъй като е рано. Фразата е с бранд в нея, но собственика на бранда въобще го няма на първа страница.

Мой личен съвет е да не гледайте глобал сърчовете, а local US сърчове. Гледайте да са над 1000. Засега съм си намерил 3 думи и едната дума е чудна. Експеримента и аз го стартирах отскоро - близо 7-8 дни.

Малко типове от мен.

1. Търсете думи с поне 1000 US сърча или с много перспективни дълги фрази с ниска конкуренция
2. Глобал - 2000+ сърча
3. Думи с поне 1.5 лв. на клик, като при нас ще дойдат наполовина
4. Голяма конкуренция между рекламодателите - High
5. Постоянен тренд, а не сезонен
6. В първа страница, ако има amazon, ehow, ezine, понякоя youtube, или нещо друго, думата е добра
7. Добавете 1 статия като post и 4 статии в page, за да не става като блог, а като информационна страница
8. Основна статия - около 700 думи, вторичните в page с 500

Използвам основно iWriter.com за съдържание - 3 долара са по 500 думи, 5 долара 700 думи. Там можете да отхвърляте написаните статии, докато ви харесат. Има и textbroker.com, но там искат повечко пари. Ползвах ги един път за среден клас автори 700 думи - 12 долара.

В iWriter има доста добри и ако не искате да си губите времето, можете да ги изпратите само на елитни автори, където цената е различна.

За хора, които са много добри признавам - adsenseflippers.com

Пак казвам, пълен нУУБ съм, но засега съм започнал експеримент с 6 сайта и ще видим какво ще стане. Бранд домейна вероятно ще го изкарам на първа, но доколко дълго ще е мой е друг въпрос.

Подобни сайтовете се продават за 20х месечните приходи. Затова 2 доларов дневен сайт, се продава за 1200 обикновено. Стига да ти имат доверие. Пичовете от adsenseflippers правят точно това. Аз го правя за страничен, пасивен доход, поне засега.

Най-важното е думата/конкуренцията. Виждал съм хубави думи с дълги фрази и свободни домейни, особено в кредитните карти, но ми се завива свят от конкуренцията. За мен е задължително да мога да достигна поне топ 3 в зависимост от броя на търсенията.
 
Последно редактирано:
От: Голям зор да съм първи и к'во?

20x за микро нишов сайт, струва ми се невъзможно, за такъв сайт бих дал максимум 4x, така вървят и повечето оферти, макар че във флипа съм виждал и на 10x де ама рядко, ако е така да продам един/два от моите да взема 1000$ и да направя с тези пари нови 50.

Видях, че в този сайт ги продават на по 20x, ама малко фантастика, едва ли много хора могат да ги продадат толкова, за един месечен сайт който е изкарал 20$ ти да дадеш 400$ така ще стане.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

http://adsenseflippers.com/buy-our-sites

http://adsenseflippers.com/all-posts/income-report-january-2012

Просто казвам, какво правят тези. Но за да ти дадат такива пари, трябва да имат огромно доверие в теб, тъй като в интернет има огромно количество скамери. Всичко е риск/възвръщаемост. Хора, които са се доказали, продават скъпо, защото техните статистики не се подлагат на въпрос.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Я кажете какво правите за он пейдж сео-то, ще изредя това което правя аз, не по важност, каквото се сетя, сигурно ще забравя нещо

*Title на сайта е ключовата дума
*В описанието на сайта, ключовата дума присъства 2 пъти
*Има h1 tag с ключовата дума на главната страница
*Ключовата дума се използва повечето случаи 1-3% в 500 думи текст, като има в първото и последното изречение
*Има интернал линк с ключавата дума
*Има изходящ линк към високо авторитетен сайт, най-често wikipedia, nofollow е линка, тука за nofollow-a не съм много сигурен
*Ключовата дума се поставя в bold, underline и italic
*Използва се h2 и h3 като не присъства само ключовата дума, а някакъв лонг тейл, като тя е в началото
*Урл-тата в сайта са с името на поста
*Създава се xml sitemap
*За всяка страница се пише мета описание като и мета ключови думи
*Слага се изображение с alt таг ключовата дума

Ако се сетя ще пиша.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Да. Аз бих предложил и един pdf с anchor ключовата дума. Доста може да помогне, ако се борите да се изкачите към първа страница.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Най-добрата онпейдж оптимизация - Гугъл :)

На първо място задължително адсенс да има, ако може 3 блока да са. Второстепенно Гугъл +1 и оттам нататък уебмастър туулс, аналитикс и т.н. Това може да помогне. Като се замислите има логика щом печели от тази услуга следователно е по-вероятно да предпочита сайтове, които я съдържат.

Оттам нататък са важни:

* Съдържанието - поне 500 думи и уникално;
* Процент на срещане на ключовата дума - препоръчително между 4 и 8%;
* URL-та - seo friendly;
* robots.txt;
* Заглавие и мета данни;
* Alt таговете;
* Освен <h1> таг да има и <h2>
* Internal linking - линкването между отделните страници вътре в сайта;
* Sitemap;
* Изходящи линкове само към trusted сайтове с подобна тематика (related).

Всичко останало е бонус. За мен, това са основните неща.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

waterhose.org - този сайт беше, а може и още да е на adsense flippers, като беше на челни позиции, но гледам, че гугъл нещо го е деиндексирал. Сега забелязам, че са добавили изхядщи линкове към външни страници за seo и нищо чудно да са го деиндексили затова. Принципно има какво да се научи от него.

1. Обикновено слагам от всички вътрешни страници линк към домейна с анкора
2. Външни линкове не слагам - дали е добре незнам
3. H2 и H3 е добре, но някак си гледам да е по-натурално и да не преоптмизирам, че дявола си няма работа. Слагам само bold.

Едит:

Смятам, че е добре да се започва линк билдинга, когато гугъл е индексирал страниците първо. Чрез събмит на sitemap-a става за 1 седмица, стига съдържанието да е уникално. След това се чакат някой друг органичен хит от търсачки. Поне 1-2, за да се знае, че сайта се споделя, след като е намерен. Незнам дали ще работи за всички, но 10-на дни може да се изчака, след старта на сайта, преди да се започне с билда на линкове.
 
Последно редактирано:
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Линк от digg, folkd, още 1-2 големи социалки и индекса е в индекса за има няма 2 часа последния път, страниците още 24 часа им трябваше.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

flippa.com/buy/search?q=TryBPO&status=ended - ето продажби. Повечето обаче от сайтовете не са им на първа позиция... А се мерят в топ 3.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Я кажете след колко време най-много сте се появявали в SERP-a ? Имам един сайт, който от месец не иска да се покаже ...
 
Re: От: Голям зор да съм първи и к'во?

Я кажете след колко време най-много сте се появявали в SERP-a ? Имам един сайт, който от месец не иска да се покаже ...
Зависи колко е млад и оптимизиран. Аз съм имал случаи, в които един сайт не може да се покаже 2-3 години за не много кокурентна думичка - 500-1000 търсения на ден на първа страница, даже и 2-ра. Но не след дълго се появи. А в коя част на репа говориш ти? Първи страници? Някъде?

Има доста неблагодарни ниши. Мой приятел пък оптимизираше за нещо много силно като думичка, излезна и въобще не му се оправдаха очакванията. Спя да работи по него и отпадаше лека полека. Това се дължи на много причини, но основаната беше, че конкурентите му (големци като Amazon, Google Products) бяха с поне 10-20% под неговите цени. А знаем, че хората отварят и сравняват. А когато продуктие са почти единтични или напълно, то всеки гледа да купи на далвера.

Колко месеца го чакаш вече. След третия е редно да захапва нещо минимално. След шестия - поне малки надежди - 2ра, 3та страница. Ако си на много конкурентен пазар периодите са доста разтегливо понятие, както и позициите. Но ако си стар сайт с висок тръст ранг, то това е идея по-лесно. Мога да дам пример със сайт е една ниша, в което основния конкурент седи на 1ва, 2ра, 3та позиция за главните думички на нищата вече 3-4 години, като сайта е на мин. 8-9 години. Нишате е жестока, но ходи го бутни със сайт на 2-3 години. Просто си е трудно и това е. Тук обикновенно помагат помощни стратегии, за да бъдете по-добри.

Ето част от прилаганите от мен:

– Силни PR статии на тръстед сайтове и блогове;
- Развити социални акаунти - facebook страници, twitter профили, google + страници (това много помага последно време в Google, поради факта, че си лансират техните проекти);
- Малко брандинг стратегия, целяща директен трафик и споемнаване насам натам по рилейтед сайтове, обсъждащи пазара, на който оперира сайта;
- Някое друго PPC, което да гарантира още едни канал, по който се набира таргетиран трафи. Работи за алекста, а от там и за алгоритъма на Google;
- Прибавящ се контент на сайта, за да видия повечето търсачки, че сайта е жив и развиващ се. Най-добре работи community-то в този ред на мисли;
- Социален force от сайтове, споделящи ценна информация;
- Концентрация в гонените думички

Има и други, но това са само началото. Другото е в детайлите и някакви разновидностти на споменатите по-горе.
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Месец го чакам вече. Имах сайт в същатата ниша преди и нещата ставаха доста по-бързо. Затова се чудя дали няма друг проблем освен билдинга. На един сървър е с деиндексирания. Това дали може да е проблем ?
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

А правят ли ви скоци и отпадания новите домейни. Защото единия моя се появи на #9 usa google, а сега нещо го няма и незнам дали не направих нещо с nuke-a. Гледах да съм много елегантен, ама нещо май не ме хареса гугъл. Сега тествам highprsociety за малко диверсификация и по-качествени коментари. Ще видим какво ще излезе.
 
Re: Голям зор да съм първи и к'во?

Това е много често явление при новите домейни и сайтове. В интерес на истината този денс показва, че реално Google не му е намерил конкретното място и в часдтност, не е сигурен къде му е мястото, следвайки логиката на алгоритъма им. Това е в случай, че няма менюал един де. Виж с какво се различаваш от топ сайтовете, и вземи елементите, които биха ти помогнали, за да се пласираш до тях. Или засили този, който най-често се наблюдава при сайтовете на първа страница. Нарича се черпенне на идеи и адаптация. Следвайки тази логика и практика, ще имаш реалния шанс да си по-близо до истината. При мен това показва практиоката. Даже се извратих до толкова, че да набирам същите линкове, които има сайт №1 за дадените думички и фрази. Идеята тук е една и съща винаги - уеднаквяване на силите и нека по-добрия победи. Много рядко ще имате еднакви показатели, но колкото повече се приближавам до топ позицията, следвайки моя и от части (взимайки най-доброто от конкурентите) практика, съм все по-близо до истината.

Понякога скоците се получават когата оптимизираш постоянно (on page & off page). И то като хората и абсолютно white. Така връшане назад означава силно появяване на пред. И това съм го виждал, както при мен, така и при конкурентите и други сайтове - от други ниши. Най-лошите скоци назад ги знаем всички, това са наказанията. Те могат определено да си подскажат, че нещо не правим както му е редна и по 2те направления на самата оптимизация. Факт. Но и тук си има "лекарство" - управяне на проблема, някой дргу нов и хубав контент + малко качествени линкчета. Важното е да се придържаме към правилата, правейки всичко това. ;)
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

еми пусни и AdWords бе човек - тука индийците тънко го дават

аз съм вдигал хора на 1 място по всичко ВЧ и отделно контекст съм пускал

всичко трябва да работи
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

По нагоре някой даде едно ръководство за избиране на ключови думи- изключително четиво наистина но как да виждам всички резултати от Seorush без да плащам пари .... или вие кои инструмент използвате за преглед на ключови думи,месечни търсения,конкуренцията , линкове на конкуренцията ?
 
От: Голям зор да съм първи и к'во?

Да аз добавих линка за статията.
Моя проблем е същия.
Не ми е проблем оптимизацията колкото думите.
Аз също не съм прилагал все още този метод понеже и аз нямам акаунт в semrush.
Ако някой знае нещо, ще е супер ако сподели.
 

Горе