От: Стига вече реклама на символични цени! Да си изясним колко струва трудът ни.
Всеки един сайт е място, на което човек е попаднал по една или дрига причина! Разсъждавайки като журналист, бих казал, че всеки един сайт е като опредлена единица медия и като всяка медия, тя има своята аудитория. Така, така.
Всяка една аудитория се разделя по различни критерии. Но рекламудателя го интересува само едно - в тази аудитория да има голям % потенциални клиенти. Това е философията, нищо по-сложно.
Ето и друго нещи интересно - една медия се различа от друга, като това определя и цената на самите реклами в нея. Пример мога да дам с телевизията - цените за рекламен спот в БТВ са по-високи от тези в ТВ7. Тук вече има и специфика на време, но принципа е ясен - там е по-голям шанса да има по-голям процент потенциални клиенти.
Точно, ясно и конкретно.
Но ако имате магазин за продажба на музика, музикални инструменти, плакати на звезди, то тогава има дилема - да рекламирам в музикални телевизии или в голяма медия след/преди/по време на музикално предаване. Тук вече е спецификата на тази наука - маркетинг.
Факт: големите медии присвояват парите на рекламудателя било то за кампании - имиждови, промоционални, празнични, благодарствени....все тая, без да се замислят дали им носят ефект, защото си знаят, че пак ще отпуснат пари натам. Защо ли? Защото трябва да се дават пари за реклама, не се мисли къде и как и защото трябва да ги има навсякъде, понякога и безцелно (не следва кампания или друга дейност).
Нищо лично, но не съм видял една благодарствена референция от МТел за рекламата си в НетИнфо. Но ако има, извинете ме за некомпетентността.
А малките, какво да кажа, трябва да се борят за малките трухи, но обединени, може и да им се обърне внимание.